کانال تلگرام

کانال تلگرام|تبلیغ کانال تلگرام|معرفی کانال تلگرام

کانال تلگرام

کانال تلگرام|تبلیغ کانال تلگرام|معرفی کانال تلگرام

لیست کانال های تلگرام

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به دنبال لیست کانال های تلگرام باشد و بخواهید لیست کانال های تلگرام رو یکجا داشته باشد، ایا میدونید راه چاره چی هست و چگونه میشه این لیست رو تهیه کرد.

بله شما با مراجعه به سایت canal-telegram.ir میتونید این لیست رو تهیه کنید و در واقع این سایت اومده و لیستی از کانالهای تلگرام رو در خودش جای داده و شما هر کالی که دوست داشته باشید رو میتونید در این سایت بیابید.

لیست کانال های تلگرام که در این سایت هست در همه موضوعات نوشته شده و شما به دنبال هر موضوعی که باشید باز هم یدا میشه، به عنوان مثال یکی به وز علاقه داره و خوب این سایت در مورد ورزش کانال تلگرام داره.

شاید یکی از شما به دنبال مسائل سیاسی روز ایران و دنیا باشید و باز هم این مژده رو بهتون میدم که این سایت باز همم در این مورد به شما یک لیست کانال های تلگرام ارائه میکنه.

یا شما به کانال های سرگرمی علاقه دارید و باید بهتون تبریک بگم چون این سایت بازهم در خصو ص سرگرمی هم یک لیست به شما ارائه میکنه، پساگر به دنبال هرچی هستید نگرانی نداره و این سایت داره.

خوب دوستان برید به سایت و هرچی کانال دوست دارید جوین بشید.

تبلیغ کانال تلگرام

در ایران کمتر کسی هست که اسم تلگرام رو نشنیده باشه، همه ما کم و بیش با این شبکه اجتماعی آشنائی داریم، این شبکه اجتماعی به سرعت برق تو ایران گسترش پیدا کرد و و توانست در عرض 2 سال بیش از 30 میلیون کاربر رو جذب خود کند.

اما پدیده و سورپرایز تلگرام کانال تلگرام بود که توانست بر محبوبیت این شبکه بیفزاید، بله کانال تلگرام با امکانات خود توانست تا تلگرام رو محبوبتر از قبل کند و افراد بیشتری رو درگیر این شبکه اجتماعی کند.

اما قضیه به همین جا ختم نمیشه، کانال تلگرام باعث شد تا بعضی از افراد از این فرصت استفاده کننده و با ساخت کانال ها با ممبر زیاد به کسب درآمد از تلگرام بپردازند، بله خیلی ها توانستند از همین کانال تلگرام میلیونر شوند.

شاید مثال بارز برای این موضوع آقای رضا راد باشد که صاحب کانال گیز میز هست و درآمد ماهیانه 80 میلیون ( به گفته بعضی کارشناسان) فقط از طریق کانال تلگرام خودش بخش کوچکی از درآمد ایشان می باشد.

اما چگونه میشود از این شبکه اجتماعی کسب درآمد کرد، بله شما هم باید یک کانال تلگرام ایجاد کنید که ممبر های زیادی داشته باشه، ولی شما هنگام ایجاد کانال فقط میتوانید افراد دفترچه تلفن خودتون رو به کانال اضافه کنید که اون هم به 100 الی 200 نفر تجاوز نمیکنه و به نظر من شما برای کسب درآمد به یک کانال 100 هزار نفری نیاز داید.



خوب چگونه میشه به این مهم دست پیدا کنید، گرفتن ممبر از چه روشهائی امکان پذیر هست.

در اینترنت تبلیغات زیادی در اینخصوص هست و به نظر من بیشتر این تبلیغات دروغی بیش نیست و شما برای گرفتن ممبر باید به یک روش عملی و درست اتکا کنید و از روش های دروغین پیروی نکنید.

به نظر بنده بهترین روش جهت دریافت ممبر تبلیغ کانال تلگرام هست، بله دوستان تبلیغ کانال تلگرام بهترین روش جهت گرفتن ممبر برای کانال تلگرام هست و شما نباید از یک سری روش ها که پول شما رو به هدر میده استفاده کنید.

خوب ثبت کانال تلگرام باید در کجا صورت گیرد، من به شما یک پیشنهاد ویژه دارم و اون این هست که شما جهت دریافت ممبر و تبلیغ کانال تلگرام خودتون به سایت http://canal-telegram.ir   برید.

فقط کافی هست از قسمت ثبت کانال تلگرام کانال خودوتون رو ثبت کنید، این خدمت کاملا رایگان هست و شما با ثبت کانال تلگرام خودتون هر روز یکسری ممبر واقعی که جامعه هدف شما هستند میگیرید.

این ممبر ها در واقع با جستجو در موتور جستجوی گوگل به شما میپیوندند، یعنی افراد با جستجو در اینترنت در خصوص کانال مورد نظر خودشون کانال شما رو پیدا میکنند و دراون جوین میشند.

امیدوارم با معرفی کانال خودتون موفق بشید هر روز ممیرهای زیادی دریافت کنید.