کانال تلگرام

کانال تلگرام|تبلیغ کانال تلگرام|معرفی کانال تلگرام

کانال تلگرام

کانال تلگرام|تبلیغ کانال تلگرام|معرفی کانال تلگرام

چگونه ممبر فیک اضافه کنیم

چگونه ممبر فیک اضافه کنیم؟ شاید برای بسیاری از صاحبان کانال های تلگرام این سوال باشد که چگونهه میشو د ممبر فیک گرفت؟ در حال حاضر یک راه برای دریافت ممبر  فیک وجود دارد.

نرم افزار اندروید ممبر گیر که در برنامه بازار موجود می باشد، این کار را برای شما انجام میدهد، البته این ممبرها فیک هم نیستند، ولی چون به اجبار وارد کانال شما میشوند و علاقه ای به کانال شما ندارند، به ممبر فیک معروف هستند.

حال میخواهیم به روش کار این نرم افزار اندروید بپردازیم و شاید جواب سوال چگونه ممبر فیک اضافه کنیم را در همین توضیح پیدا کنید، به نظر من در شروع ساخت کانال تا 1000 ممبر فیک لازم هست، ولی در ادامه کار باید برای دریافت ممبر واقعی تلاش کرد.

خوب روش کار این برنامه اندروید به این صورت هست که بعد از نصب چند سکه رایگان به شما میدهد و به شما جهت دریافت سکه پیشنهاد میکند تا عضو چند کانال تلگرام بشید.

البته اگر نخواهید عضو شوید به شما پیشنهاد میدهد که سکه بخیریدو تقریبا شما از بابت هزینه 5 هزار تومان میتوانید 150 ممبر فیک به دست بیاورید، و اگر بخواهید از روش اول استفاده کنید، شما به عضویت در 2 کانال تلگرام میتوانید یک نفر را از طریق این نرم افزار اندروید به کانال خود بیاورید.

بله این سیتستم به اینگونه کار میکند، ولی به شما پیشنهاد میکنم، بیشتر از هزار ممبر نخرید و بعد با روش های صحیح مانند تبلیغ کانال تلگرام، و ثبت کانال تلگرامو انتشار مطالب کانالتان در گروهها و تبادل لینک نسبت به دریافت ممبر اقدام کنید.

البته در بین روشهایی که برای دریافت ممبر واقعی بیان کردم، روش اولی یعنی تبلیغ کانال تلگرام بسیار مناسب تر هست، چرا که شما با این کار افرادی را که از طریق سرچ در گوگل به دنبال کانال هستند جذب میکنید.

و من هم تبلیغ کانال تلگرام را به شما پیشنهاد میکنم، امیدوارم به جواب سوال چگونه ممبر فیک اضافه کنیم رسیده باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.